Rejestracji na wizytę do lekarza można dokonać osobiście, telefonicznie, elektronicznie lub poprzez osoby trzecie.
Rejestracja w godzinach pracy poszczególnych poradni.
Przy rejestracji należy okazać dokument potwierdzający tożsamość pacjenta. W przypadku rejestracji telefonicznej lub poprzez osoby trzecie – dowód tożsamości należy okazać w rejestracji przed udaniem się na wizytę lekarską. W przypadku nie potwierdzenia przez system ewuś statusu uprawnienia do otrzymania bezpłatnego świadczenia medycznego należy przedstawić dowód potwierdzający prawo do jego otrzymania :
- legitymację emeryta, rencisty;
- poświadczenie burmistrza (wymagana kserokopia tego dokumentu do pozostawienia w dokumentacji medycznej);
- aktualne zaświadczenie z ZUS o prawie do bezpłatnych świadczeń medycznych;
- aktualną legitymację ubezpieczeniową potwierdzoną przez pracodawcę lub aktualny druk RMUA;
- lub żłożyć oświadczenie o przysługującym świadczeniobiorcy prawie do świadczeń opieki zdrowotnej.